Wednesday, July 1, 2009

Hari yang memenatkan.....

Huh.... pnt gler 2-3 arini doh..!
dah 2 ari aku n kwn aku tdur lmbt...
assgment punye psl la....
naek tension aku d'buatnye.....
nsib baik x gler....
hahahahahha...
pape pun,Alhamdulillah spruh dri assgment ktorg dah siap....
Amin.....
So blh la aku blk Kedah ari Khamis nie..!
yeh2....!
hahahahaha......

Tp kan, pde mse yg sme jgk byk mslh yg b'lku....
huhuhu....
aku pun smpai dah naek pning...
biase la ble dah buat group work ni,smua bnde blh kuar..
bnde kcil pun blh jd bsr....
ble ade mslh, its affect everything....
emotion,credibility,cooperation and others....

tp Alhamdulillah smuanye dah settle....
bgus la cm2 kn.. =)
huh,esok nk kne present la plak...huhuhu
dah la td kne debate dpn lecturer...
m'gletar 1 bdn aku ni td....!
t'tbe jew bdn aku rse sjuk smcm...
dah 2 ckp plak dah t'ggp2..
alah mcm yazid AF7 tuh..!
wakakakakakakaka....

k la mte aku nk ngantok ni....
ktil n bntl pun dah m'ggil aku dah 2...
kcian plak kt diorg... wakakakaka....
Ya Allah brikan lah aku k'kuatan esok....
AMIN.........

No comments:

Post a Comment