Saturday, July 11, 2009

Semalam Dalam Sejarah

Fuhh...!
Letih gler smlam....
1 ari aku kluar dgn family aku beb..
aku kuar bkn sbb g jln2 kew ape ke...
aku kuar g settle byk hal...
g wt passport, wt medical checkup la n laen2 la...
huhuhuhu....
dalam sejarah aku kna suntik sebanyak 6 kali smlm...
huhuhu...
sengal jew tgn aku skrg ni....
dah mcm sarjan dah tgn ktorg ni...
hahahahahhaha......
ps2 kna ambil darah la plak..
tp x skt pun ambil darah 2...
cme tgn ni rase lmah skit...
huhuhuhuhuhuhu..............

Mggu ni aku blk umah dgn menaiki bas....
hahahaha....
Alhamdulillah smpai jgak aku kt umah dgn slamtnyew....
hehehehehehehe....
mula2 aku naek bas dri unisel p BB....
then naek bas dr BB ke Puduraya la..
Then aku nk LRT kt Pudu smpaii ke Sentul Timur...
mula2 2 aku slh transit kt Sentul..
ape lagi aku naek smula la LRT ke stesen sterusnye....
then aku pun tggu la bas nk blk umh...
skali aku tggu punye tggu,bas x smpai..
aku ty la pak guard kt c2...
rpenye bas x lalu kt c2...!
aduyai,pnt den tggu hah...
tp nsb baek stesen LRT 2 dkt ngan skolah adik aku so aku pun b'jln kaki la ke skolah die..
dkt 1 kilometer jgak la....
nsb baek time 2 time mak aku p htr adk aku skolah so apalgi aku blk dgn mak akulah akhrnye...
hahahahahahahaha.....
pnat2....
Fuhh...!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment