Saturday, September 5, 2009

Story time...!

2 ari yang lepas b'samaan dgn hari khamis, 03/09/2009,pada pkul 12tghmlm n blalala...
1 rhsia yg amat besar telah aku ketahui... begitu t'kejut aku apabila m'dgrnye.....hurm....
setelah 6 bulan bru aku m'getahuinye....
klakar jgak ble aku dgr tp soal perasaan xde siape yg dpt halang kn??
btw,i'm happy 4 it....
eventhough I was shocked at 1st then it's ok already.....
Hopefully ia akan b'kekalan..
amin.....
Semalam aku telah m'nyaksikan sebuah filem dri Walt Disney yang b'tjuk eight below... best gler cter die oo.....
it's about feeling actually....
kadang2 aku t'pkr "sedangkan haiwan m'punyai perasaan knp tidak manusia?"
haiwan yg tidak b'rakal i2 sndri mempunyai perasaan knp manusia yg berakal ini tdak?
knp ade perang,rompakan,rogol,pembunuhan n sebagainye?
"Wahai manusia, berfikirlah kamu dgn sewarasnye dan gunakanlah akal mu itu..."
hurm.......
aku rase that all 4 now...
hurm....
hopefully everything will be fine.....
Aku doakan semuanye b'jalan dengan baek...
Semoga aku akan m'dgr berita yang m'gembirakan...
Amin..........
"Ya Allah ko lancarkan segala urusan kami pada hari ni.... Ya Allah ko berikan
keajaiban kpd kmi Ya Allah.... Kau permudahkan pembedahan beliau pada hari ini Ya Allah..... Kabulkan lah ia Ya Allah..Amin..."

No comments:

Post a Comment