Friday, October 9, 2009

Alyaum..........

Salam.......
kaifahal?
tamam?
hek3.......
ana bilkhier....
but quite tired coz fi madrasah alyaum......hu3.....
Yeah!esok holiday......
So ghadan ma fi madrasah....! hahaha......
pnat la jgak tp mkin lmew mkin interesting plak bahasa arab niyh....
masew mula2 aku msuk dlu,mcm nk nangis oo.....
yela spatah haram pun aku xphm....!
but later on, I find that it getting more interesting.....
smoga aku fasih berbahasa arab suatu ari kelak.....
Amin................

Dah 2 mggu aku telah memulakan pembelajran ku di Jami'ah Africa......
huh,agak tkowt jgak la........
Tapi insyaallah suatu arini nnt perasaan ku ini akn hlang jua.........
Tapi knp semenjak 2-3 arini perasaan ku menjadi gelisah?
rsau,sedih?
bercampur bau perasaan ku ktika ni.....

Huh,arini jua aku t'pksa m'gcewakan seseorang.....
maafkan ku kerna menolak mu kerna at ni msih belum b'sdia untuk d'miliki oleh sesape pun....
Perasaan tkut masih bersarang di dalam jiwa ini.....
ya,perasaan inilah yg menghalang ku sbnrnye......
perasaan bhawasanya tkut pisang b'buah 2 kali ini la yg m'halang ku dri menerimamu......
sesungguhnye ku lbih selesa b'status "single" buat msew ini........
Biarla mse yg tentukan....
Sesungguhnye,dalam at ku ini msih tidak bisa melupakan kngn silam spnunhye.......
Ya,mgkin ini jua lah yg m'halang ku.....
huh......
"Maaf kerna ku tak bisa memilih drimu"..........................................

Sesungguhnye,aku jua ingin memohon maaf kepada smua orang yg telah ku sakiti terutamanya sahabat2 ku...... x kira walaupun d'mana jua kalian berada....
Sorry klu sblum ni kate2 aku adew yg telah m'guriskan perasaan korg tp sesungguhnye aku t'lbih dlu telah makan at......! aku rasew at aku dah ckup keras untuk korg skrg...!
PENAT TAHU X?????????????????
1 more thing, aku gak nk mntak pd korg yg len supaya please jgn jadikan at aku ini smakin keras untuk b'shabat dgn korg....!!!
PERINGATAN K.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sejuta ampun serta maaf ku pohon drimu..................................................

No comments:

Post a Comment