Tuesday, October 13, 2009

KENAPA.......???????

Arini spt biasa la kn aku pergi bljr mcm org laen gak....
Cme yg bezanye,aku kt sudan...!
he3......
huh,esok ade ikhtibar muhadasah....
APA???????????????????????
TIDAK.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ya Allah permudahkan lah segala2nya esok......
Mudah2an smua b'jalan dgn lancar....
Amin........ :)

Hurm,aku bru ps call myza td....
huh,rndunye dgn die.......
rndu KUNTI,OPAH,Tengku,Hisham n laen2....
ble la agaknya nk jmpe dgn diorg niyh??
GUE RINDU BANGET SAMA KALIAN....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopefully they just doin' fine there.....
I miss u guys......

Aku sbnrnye still confuse dgn perasaan ku sndri......
knp lah perasaan aku ni skew btul b'ubah2....
sering teringtkn msew lmpau.......
Knp aku still ingt kt die?
Knp at ini mst rndu pde die yg telah lenyap dari hdupku?
Knp at ini sering b'sdih pabila teringatkn si dia?
Knp at ini x bisa lupakan dri nya???
Ya,sesungguhnye aku mmg rndukannya sbg seorang shbt.......
seorang sahabat yg begitu memahami,
seorg sahabat yg sering ceria,
Seorang sahabat yg kelakar,
Seorang sahabat yg amat ku rindui........
Sesungguhnya daku t'kilan dgn apa yg b'laku.....
Ke mne kau telah hlgkn dri slama ini hah?
knp kau m'nyepi dari hdupku?
Klu aku thu ini lah yg bkl t'jdi, sungguh, daku xkn jalinkan hbgn yg istimewa dgn drimu.....
Tapi aku x bisa meramal ape yg bkl t'jdi........
I hope 1 day,u'll show urself again.....!

No comments:

Post a Comment