Thursday, November 5, 2009

Kepulangan Adek2 ku ke Malaysia...

Hye Bloggers... Arini adek2 ku telah pulang ke Malaysia bersama2 ibubapa mereka yg t'cinta... Auntie Zainon telah d'tukarkan ke Bintulu,Sarawak setelah beberapa tahun mnetap di bumi Sudan ini..... huhuhu... sedih oo tadi msew trun kat bawah ucapkan selamat tggl... Ramai jgak yg trun tadi tuk b'jmpe dgn diorg smua buat kali t'akhir.... Eventhough aku bru jew knal diorg xsmpai pun 3 bulan tapi diorang ni t'nyata kanak2 riang... Baek, nakal,gila2 n comey2 belaka.... ~hahahahaha~... Aku snang b'kawan dgn mereka....it's really fun to be their fren.... huh, i missing da chance in get knowing they more better...! huhu.... I kinda felt sad when they have went back to Malaysia.... bukan aku jew yg rase sdih bahkan bdak2 yg laen jua turut rase sdih... I can see it from their faces... Smuanye muka sedih n muram jew td t'masuk la adik ku yg sorang tu....~hehehe~ Adew jgak yg telah m'galirkan air mata... bese la tu kn.... aku paham..... Wahai adek2 ku, b'sabar la korang smua k...Insyaallah nnt korang akn b'jmpe lg di Malaysia.....Suatu ari nnt akn t'ubat jgak rindu korang... Wah,b'madah plak aku ni...! ~hahahahaha~......


Zhareef : Berumur 13 thun dan memakai cermin mata....Orangye kcil je tp mulutnye fuhh..besar beb...! die ni banyak mulut oo... aku snang b'kwan dgn die.... die ni kelakar,nakal,skew loya bruk dgn aku..hahaha.... die ni agak "skema" jgak la....~hahahahahaha~

Zafeera : Berumur 11 tahun... agak cute pada pndangan mataku yg rabun ni...~hohohoho~ gaya dan lagaknya seperti seorang lelaki tapi k'wanitaannye t'srlah jgak beb...! hahaha..... Agak kasar orangnya tapi lmah lmbut jgak.... 1 more thing, she's like to "messy" with her hair.... skew sgt "messy" kn rmbut die... Eventhough mse nk blk td pun rmbut die "maintain" jew messy...~hahahaha~

Zhafree : berumur 9 tahun.... nakal n skew jgak loya bruk cm abg die... hahaha.... klakar n comey... m'buatkan ku t'pesona dgn drinya....~bahahahahaha~ (Ngarut dah ayat aku ini....Lari topic la...!) Skew tgk gaye die yg kbudak2kan tu... U're so cute la Zhafree....~hahahahahaha~


I bet everyone here will going miss ur guys including me...! Eventhough akk bru jew knal korang tp akk syg korg cm adek akk sndri..... LOVE YOU...!

Oh ye, ni adew gmbr yg smpat aku snap msew jmpe diorg ptg td 4 da last tyme...... Xbyk gmbr yg aku snap... skit jew yg smpat aku snap...... So aku rase ckup la smpai untuk arini... Penat dah tgn aku ni...hahahahaha... ~Maassalamah~













P/S : Bye2 Zhareef, Zafeera n Zhafree..... Sehingga b'jmpa lagi di Malaysia k.... Belajar rajin2, dgr ckp parents, jgn nakal2 n jgn tggl solat k.... WE ARE GOING MISS UR GUYS...!!!









No comments:

Post a Comment