Saturday, December 26, 2009

Happy + Seronok + Calm + Rindu..............

Salam.......
hye bloggers....
Today I got a lots fun although kinda tired......
I was playing football just now...........
SAY WHAT??????????????? hahahahahahahaha...
biar btul...? mmg btul la.....
sblm ni xprnh aku tringin aku nk men bola sepak tapi sjak2 duk Sudan ni, len plak jdinye....
seronok jgak dpt men bola sepak ni..... especially ble men dgn bdak2 kcik....hehehehe.....
diorg men mmg smngt btul... b'tolak2 ble men tu.... adew yg skit,mngis n x kurang jgak bngang...
hahaha...adat la ble b'main kn.....
arini aku dpt 1 lg kwn....nmenye syamim; kkk kpd ahmad...
sblm ni aku dgr nmew jew tapi xprnh jmpe coz die dah blk n stud kt m'sia.......
maybe this da 1st tyme n da last tyme we will meet coz family die pun dah nk blk m'sia..
hu3....sedih2.... ;(
tapi pape pun,nice to meet her... =D

Saat ni rindunye aku kt kwan aku hnya Allah yg thu....
tadi smpt jgak b'smbang dgn Tengku d'telefon....
die ngah cuti smpena krismas....
hahahhaa...mcm la die smbut krismas nk cuti2 kn....hohohoho....
aku rindu nk jmpe die, hisham n myza.....
Myza?? ape la cter die agaknye skrg.... dah lmew aku x contact die.....
mmg skrg die tgh cuti but she seem so buzy with her business lately....'
aku nk call pun serba salah tkowt ganggu die....but honestly I miss her a lots....!
hisham lak tgh stud cm bese la kn... he just fine..... Bgus la cmtu....
yg len bkn aku x rindu tapi aku lbih rindukn diorg b'3 ni coz diorg la pling rpat dgn aku........
ble la agaknye aku nk blk m'sia kn.... nk sgt jmpe diorg...................................................... :)

Hurm,sbnrnye ade lg yg aku rindu......
dri dlu smpai skrg aku slalu rndu pde die...
xprnh x rse rndu kt die kowt....
aku try nk b'kwn dgn die smula tapi smkin aku try,smkin jauh die pergi.....
tahla,aku xthu la knp dgn die..... mcm nk lari jew dri aku...
aku just nk kwn dgn die... aku x hrpkn pape pun.........
kadang2 aku rse pnt n ptus ase.... klu die xnk kwn dgn aku,knp xckp je??
kn sng.... xpyh la aku trus2 cbe.....
hurm.... aku dah rse ptus ase skrg.... aku dah mls nk cbe...biar la die dgn khdpn die....
aku hrp die bgia..... :)

Life must go on kan...??? itu la yg kwn aku slalu ckp... mmg aku move on.....
tapi perasaan rindu jew slalu dtg....aku klu boleh xnk.... tapi...........
smkin aku xnk,smkin dtg perasaan tu... (jwang la plak...hahahahaha...)
die mmg kwn t'bek yg prnh aku adew...aku x nafikan smua tu......
kdang2 aku rse nyesal sgt coz dah ptuskn p'shbtn ktorg dlu......
knp aku buat cmtu??knp la aku xboleh sabar skit dlu kn.........
alahai,itu la hdup kn......
mnusia ni sering buat kptsan scra t'buru2......
x reti nk sbar....hu3......

itu la ape yg aku rse skrg........
HAPPY + SERONOK + CALM + RINDU................................................................
~Massalamah~

No comments:

Post a Comment